16 feb

Tjaa.. Har inte orkat blogga så mycket.
Eller ja, har typ glömt bort det xD

Igår for iallafall jag och mamma till Bollnäs en sväng för att göra nånting annat än att sitta hemma.
Vi lämnade hundarna på dagis och for iväg.
Vi åkte in på elgiganten och kikade lite. Jag köpte en ny telefon.
Eller snarare, jag fick en ny telefon i födelsedagspresent, fast jag har betalat den än så länge. 
En Samsung Galaxy S II är jag nu stolt ägare till! :) Älskar den!
Köpte även ett mobilskal till mammas Iphone i födelsedagspresent till henne (känns lite lame, men jaa.. fattig student och har inte råd med mer atm. Dessutom ville hon ju ha det!)
Spenderade sen eftermiddagen i soffan ungefär.
Idag spenderades en del av förmiddagen till soffligg, sen hjälpte jag mamma att baka lite till på lördag. Kollade på lite mer tv, lekte med mobilen och sen hälsade vi på min morbror en sväng.
Sen blev det mer sitta i soffan och där är jag kvar än! hahahha jag bor alltid i soffan vart jag än är xD

Imorrn ska jag iallafall klippa och färga håret på salong i Ljusdal :) Spännandeeee.
Mest fundersam på hur jag ska klippa mig än. Färg är redan bestämt. Får se vad frisören har att säga om saken för att det ska bli bäst :)

I övrigt har inte mycket hänt. 
Vet fortfarande inte om Olof tänker visa sig här eller inte i helgen. 
På lördag dyker typ större delen av min släkt upp för att fira mig och mamma.
På söndag ska jag fira med pappas släkt. 
BLÄ JAG BLIR GAMMAL!
Hahah nä, men nu har jag inte nått mer att tillägga!
PUSS

Såhääär ser min mobil ut! :D me like.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh ofta du har en vit!

Jag tycker Olof ska komma btw! :D

2012-02-16 @ 21:26:43
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Linnéa

fin :D och grattis igen!

2012-02-16 @ 22:11:05
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0