17 feb

Idag var jag och klippte mig och färgade håret.
Blev asnöjd!
Har nu svart underhår, rött över och en ny frisyr :D
orkar dock inte ladda in nån bild på den här atm, ni som är kompis med mig på Fejjan kan kolla där!

Annars har inte jag gjort allt för mycket idag.
Följde med in på Ljusdal och handlade med mor & Lars.
Och sen torkade jag golven lite.
Annars har de varit soffläge ;)

Har kommit fram till att min pojkvän inte kommer komma hit i helgen (vilket känns bajs) men de är som de e..
Anna kommer ju iaf hit imorrn :) 
Och typ större delen av släkten! Och mina sööööööta kusinbarn! Ett helt gäng av dom ;D

Annars jaa.. inte mycket som sagt!
Slänger upp en bild på håret när jag orkar.
PUSS

Guuuud vad jag saknar min kisse <3 Nå helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0