18 feb

Nu är det bara några få timmar kvar tills jag är 20...
GAAALET.
Känns inte speciellt kul heller eftersom det mest innebär att allt börjar kosta mer pengar.
Tåg blir så sjuuukt mycket dyrare.. Upptåget går från att kosta 70 kr till att kosta 116 kr. ASMYCKET ju.
Kommer typ aldrig kunna åka hem igen ju för de blir så dyrt... BLÄ. 
Det ENDA positiva med att fylla 20 är att man får gå på systemet. Annars är de bara att allt blir dyrare eller börjar kosta pengar (som att gå till läkare..)
blä
Och så är det bra att fylla år för man får pengar (men nu är det väl slut på det framöver också, man är väl "för gammal").

Kollar just nu på melodifestivalen och tycker allt är allmänt dåligt. Molly Sandén och Andreas Johnson är dom jag tyckt låtit okej so far. Men jaa, får väl se hur de går. Bryr mig egentligen inte så mycket.

Är otroligt tjock känns det som efter dagens kalasande.
Massa tårta, smörgåstårta, kakor, bullar.. ja allt möjligt. Och så fläskfilé och klyftpotatis på det. 
Så jag känner mig som en ballong.
Måste nog försöka ta mig till gymmet en hel del framöver.
Och imorrn är det ju typ samma visa igen. 
Tacos hos farmor och även tårta och kakor. GALET vad jag känner mig tjock nuförtiden.
Måste typ försöka skärpa mig lite.
Aja, nog klagat.
PUSS

Vill hem till min kiiiiiiisse <3 (och pojkvän!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0