23 feb

Jaaa, jag orkar inte hitta på roliga rubriker atm.

Senaste dagarna har jag varit i skolan, legat på soffan och tagit de lugnt (ovanligt).
Tagit en fika med Anna, köpt en bok (eller ja, tre böcker i en för 79 kr!)
Fast idag har de varit full vart hela dan.

Upp till skolan, föreläsning 10-12, åka hem.
Gick nästan direkt till ICA efter att jag kom hem, handlade massa för att göra tårta, baka, och lite mat.
Kom hem, bakade muffins och gjorde chokladbollar.
Efter det blev det städning.
Nu har vi dammat typ hela lägenheten (var behövligt..) och har atm paus.
Dammsuga och torka golven ska vi nog ta imorrn tror jag. 
Men kvar att göra idag är att köra Just Dance 3 (vilket vi har gjort massor senaste dagarna, askul.)
Igår körde vi i typ 2 timmar. Och det är bara kul!
Hittade "Simon Says"-mode. ASKUL!

Anyways.
Har inte mycket att säga.
Ville bara uppdatera lite :)
PUSS

Snygga vi var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0