27 feb

Haft en grym helg med folket!

Fredagen dök grabbarna från gävle samt sundsvall och hängde lite innan dom drog på krogen.
Blev tjejkväll härhemma med mig, Nathers och Anna :)
Vin, dans och massa prat.

Blev den seg lördagförmiddag och och sen massa pyssel med allt inför kvällen!
Blev pizza till middag med fint sällskap.
Sen drog barnkalaset igång!
Tipsrunda, fika, lag-dragning för bowlingen osv.
Sen blev det discobowling!
SÅ kul! 
Och man ägde ju rätt hårt ;)
haha :D
Sen fortsatte festen hemma i lägenheten.
Riktigt lyckad fest måste jag säga!
Askul :))

Idag har jag en lugn förmiddag och ska på seminarium i eftermiddag :)
Nu ska jag glo vidare på tv.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0