28 feb

Idag har jag varit lite busig sådär. 

Sov länge, skönt som fan.
Tog de lugnt, kollade på tv och hade det skönt.
Gick ut i det fina vädret med Yoshii en sväng, han tyckte mest det var blött tror jag x)
Sen dansade jag typ 2 timmar, skönt att röra lite på kroppen, dansa och få poäng ;) hahaha. 
Läre ta mig till gymmet också.. Kan ju inte bara köra hemma heller.
Sen när jag var klar var klockan 15.17 och jag insåg att min föreläsning började 15.15. 
Lite too late att åka. men hade typ bestämt mig tidigare för att jag inte skulle åka påden iallafall så ^^

Så nu har jag kollat på mer tv och så, ska strax hoppa in i duschen och sen se om nån vill åka ner en sväng på stan med mig. Eller så gör jag det en annan dag.
Lat.
Måste läsa en grej till morgondagens seminarium också. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0