29 feb

Det är sååå fiiint väääder!

Idag hade jag öppen skinnjacka och converse på mig till skolan.
Hur våraktigt är inte det liksom?
Jag älskar våren! 
Man mår så mycket bättre, man blir gladare och allt bara är toppen (eller ja, det känns så, kanske inte är så)
Solen skiner.
Det är så fiiint.
Jag är glad.
Det känns som typ April.
Fast det är sista februari.
Helt galet.

Jag har iallafall massa vårkänslor och om det blir nån vändning tillbaka till snö och is igen så kommer jag gråta blod.
Som en vampyr.
Så det så.
PUSS
(jag orkar inte lägga in bilder på datorn...)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också vårkänslor! :)

Men jag vet av egen erfarenhet att det kommer snöa minst tusen gånger till innan det är vår på riktigt, så jag försöker att inte bli för uppspelt. ;D

2012-02-29 @ 13:34:58
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0