7 days and 7 nights

Om 7 dagar är jag 20 år. Galet.

Anyways.
Haft en fin helg, Olofs föräldrar har varit här.
Teater, ätit ute, ätit gott, IKEA, Elgiganten, City Gross, Vin i mängder, kortspel osv.
Fin helg helt enkelt.

Helgen har dock känts helt otroligt lång eftersom den började typ kl 10 i fredags när jag kände mig klar med tentan.
Så på fredageftermiddag kändes de som lördag.
Vilket innebar att det blev en lång helg.

Imorr är det skoldags igen, föreläsning 10-12. 
Men känns som de kan bli en bra vecka. Far hem till Järvsö på fredagkväll. Återvänder till Uppsala som 20åring på söndag.
Ungefär så är min vecka.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv (x2 för jag glömde svara på din förra kommentaaar!): Hahahaha fail på dig! Lägger upp bättre bild på mitt hår typ.. Imorrn eller nåt xP



Sv2: Hahahah lätt att vi skulle kunna!

2012-02-12 @ 22:40:44
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0