BILDBOMB

Eftersom jag varit så himla dålig senaste tiden med att lägga upp nya bilder (önskar VERKLIGEN blogg.se kunde skaffa en android-app snart..) så blir det en lite bildbomb nu istället :)

Inleder med en väldigt trött katt.
En bild från födelsedagsfesten den 25/2
Partystämningen är på topp!
Barnkalas var temat på förfesten. Och vad är barnkalas utan en snygg tårta?

Alla kollar på Olof som ger info om Bowlingen & tipsrundan^^
Killen med infon.
3 väldigt bra brudar!
Bernis ser ut att inte riktigt veta svaret på frågan!
En fråga.
Anna och Chris :)
Finaste klockan jag fick av Elin & Mathias! :D Sista festbilden.
Spenderade ju en vecka hos mamma. Mira gillade att jag var hemma ;)
Lekte lite med nya mobilen och den kameran.
Sugna vovvar.
Även min morbrors katt gillar att sitta på konstiga sätt. 
Nyklippt och nyfärgat!
Shiva.
Bamze vilar huvudet på morbrors ben.
Min otroligt söta kusinbarn!
Kusinbarn :)
Sabina blev bästa kompis med Bamze.
Yoshii gillar att vara uppe i träd.
Han verkar även gilla öl ^^
Så söt. Chillar lite bara. Vet inte hur länge han satt/stöd sådär ^^
Såhär vårigt har vi det i Uppsala nu :) 10+ och skönt! Vill bara vara ute och ha det skönt ^^
Det får räcka med bilder för den här gången.
Blev ju en del xD hahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0