Countdown

Idag är det typ 5 dagar eller nått tills jag är 20. Galet.
Jag kommer inte riktigt över det faktum att jag fyller 20 på söndag. 
Liksom kom igen? Ska jag få gå på systemet? Jag tänker ju fortfarande på mig själv som typ 17 eller nått.
Liten, ung, dum, oerfaren osv. Men ja. Kanske är allt de där fortfarande bara nått år äldre? xp

Taggar iallafall fredagförmiddag, då ska jag färga och klippa håret! :D 
Födelsedagspresent från farmor :))
Ska försöka hinna nån lite mer rolig frisyr, är galet trött på den jag har, men får se om jag vågar xD Känner jag mig själv kommer de inte bli nån större förändring i frisyr..
Ska iaf ändra hårfärg lite! Kommer fortfarande vara rött, men även lite annat :))
ÅÅH TAGGAD :D

Imorrn blir det en tur till Bollnäs med mamma. 
Får se vad det har att ge. Antagligen inte mycket från min sida eftersom jag inte alls har mycket pengar, shoppade upp alldeles för mycket av dom tidigare den här månaden och nu får jag ta smällen...
En födelsedagspresent till mamma är typ allt jag har råd med xp

Men ja, alla måste vi få unna oss saker ibland och blir det så att man får ta lite från sparkontot så blir det. Kommer fler månader när jag får pengar och då kan jag spara mer än jag gjorde den här månaden. Så det så.

Aja, lite funderingar och försök att muntra upp mig själv ^^

Men ge förslag på frisyrer please!
PUSS


Kommentarer
Postat av: elin

Nu har jag lagt upp förslag på ditt hår på min blogg! Check it out! ;D

2012-02-16 @ 11:56:20
URL: http://myywa.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Hahahahhaha awesome! Ska sminka mig assvart och vara så jävla darkness som det går!



Haha jag anar en viss ironi^-^

2012-02-16 @ 19:30:39
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0