Good feeling

Jag har en bra känsla för den här veckan trots att den inte alls blev som jag trott. Kanske just därför.

Skönt att få komma hemifrån ett tag ändå. Få göra något annorlunda en vecka eller så.
Komma ur mönstret lite.

Imorrn ska jag skjuta runt mamma lite, hon gjorde ju illa sig inatt så lite därför jag är hemma nu. Ska fixa lite här hemma under veckan också. Städa och fixa inför helgen när det kommer folk och hälsar på eftersom både mamma & jag fyller år :)
På onsdag ska eventuellt jag & mamma fara till Bollnäs och kika lite. Får se hur mamma mår först bara.

Dessutom tror jag Olof kommer komma hit på fredag, känns bra! :D
Ska försöka hinna träffa på syskonen lite en kväll kanske hade jag tänkt och får se om jag hittar på nått mer under veckan. Läre ju trots allt plugga lite också ;)

Känns med andra ord som en bra vecka! 
Får hålla tummarna att jag inte blir för snabbt uttråkad av att vara hemma i Järvsö bara ;)
PUSS

Åh kommer sakna min kisse den här veckan! Tur jag har Mira, men hon hårar så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jo men det försöker jag göra med. Sen att jag inte kan få tag på mycket jag vill testa gör det hela lite svårt. Men ändå.

SMÖRGÅSTÅRTAAAAAA!!!! Det är typ bestämt nu alltså att jag ska till dig!

2012-02-14 @ 23:27:56
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0