I wonder...

Sitter i soffan (oh så ovanligt!) och funderar lite.

Är det bara jag som undrar vad jag gör med mitt liv egentligen? Ibland känns det som jag inte riktigt kommer nånvart egentligen. Trampar lite på samma ställe hela tiden.

Och ändå har jag ju egentligen faktiskt tagit mig igenom gymnasiet, med helt okej betyg, har flyttat till Uppsala och pluggar på univeristetet. Iof pluggar jag inte riktigt det jag vill än, men är ju ändå påväg.
Men vet inte, har en känsla av att jag inte riktigt kommer nånvart. Det känns lite menlöst med allt just nu.
Kanske behöver en förändring av nånting. 
Kanske räcker med en ny frisyr eller nått. 
Eller så saknar jag bara mina fantastiska vänner hemifrån. Behöver kanske träffa dom lite och ha det awesome. 
Vet inte, känns bara som jag står och trampar på samma ställe just nu och mycket är ganska menlöst.

Kanske känns såhär för att just nu är historian rätt tråkig och ointressant. Eller ja, ointressant är det väl inte, men tentan nästa fredag känns rätt hopplös.

Blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0