Long day

Om jag tyckte jag hade en lång dag igår är det ingenting mot för idag... Kommer typ dö idag.


Först ska jag träffa Charlotte kl 9 och försöka göra om/klart scenarioanalysen eftersom vi fick komplettering på den (jävla skitbajssaker, vill inte, vill aldrig mer se skiten egentligen).
Sen ska jag träffa Ella från Historian kl 11 och gå igenom Krigen i Grekland.
Sen kl 13 har jag seminarium till kl 16.
Jag vet inte hur det här ska gå...
Kommer vara en riktigt bitterfitta när jag kommer hem iallafall.
Och så måste jag fixa mig nån lunch på stan.

ÅÅhhhh.. jag orkar verkligen inte.
DÖ på scenario analysen. Varför valde jag någonsin att gå den kursen?......

aja nu har jag klagat färdigt för stunden.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0