2012 - here we go!

Nytt år, nya tag, nya krafter. 
Eller nått! :)
Hade ett asnice nyårsfirande i Forsa med Nygrens & Segerbrands. God mat, gott vin, singstar, champange, kyla, skratt & kramar. Trevligt värre och som de ska va på nyår! 

Får se om jag kanske slänger ihop nått inlägg senare om 2011, men beror på om jag orkar x)
Man ska ju se framåt och inte bakåt eller hur? ;) Fast om jag inte orkar bryter jag nästan lite mot mitt nyårslöfte, vilket är att sluta vara så förbannat jävla lat. Träna mer, orka mer, plugga mer, göra mer. Så det så. 
Får se hur länge det håller, men Olof ska få sparka mig lite i röven om jag börjar lata mig!

Men anyways, nyår är över och imorgon ska jag ta mig hem till Uppsala igen. Massa plugg som ska göras osv. Kommer hem till kaos har jag en känsla av, eftersom dom lagt nya mattor i vardagsrummet medans vi varit borta och alla möbler står huller om buller hemma. Och jag kommer ju vara ensam hemma till typ torsdag eller fredag skulle jag tro så blir ju jag som får försöka få lite ordning på allt sålänge. 

Men nu ska jag sova så jag orkar upp för att duscha & åka tåg imorrn. 
PUSS

Katt & hund kan visst vara kompisar! :)
Jag hade en hund som sov på mina ben på nyårsnatten :) Gofis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0