Countdown begins in 9.. 8.....

Alltså shiiit. Är ju fan 1 feb imorrn! Galet.
Med andra ord fyller jag år om 19 dagar. 
Om 19 dagar blir jag 20. Jösses vad gammal man gått och blivit!
Hahha får ju gå på systemet snart liksom! När blev det så liksom?

Att fylla 20 är en sån där grej man aldrig tror riktigt kommer komma egentligen. Typ som att man skulle fylla 15 och få köra moppe, ofta det skulle hända mig. Och att fylla 18 och bli myndig, kändes inte som det var nått som skulle hända mig. Att ta studenten, ofta jag skulle gå ut gymnasiet liksom. Eller att klara körkortet, det kändes ju så sjukt långt bort så man trodde ju aldrig man skulle klara det.
Nu ska jag snart fylla 20 och jag tror inte riktigt på att det kommer hända heller.
Galet.

Men imorgon börjar countdownen till den 19 feb. 
Både längtar och gruvar mig.
Mest gruvar mig egentligen. 
Gå på systemet kommer väl vara skönt, så man kan kolla mer noggrant och så vad man vill ha, inte bara försöka lista ut vad som kan va bra typ. Men jag kommer vara 20. Jag kommer aldrig mer vara tonåring. 
Usch, åldersnoja vid (nästan) 20. Hur illa får de bli? xD

Var bara tvungen att lätta lite på hjärtat.
PUSS

Jag har den sötaste kissen <3 Han är sån gofis <33333

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade fan åldersnoja när jag skulle fylla 19 :( Hur fan ska 20 bli då liksom? D:

2012-02-01 @ 08:56:37
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Eller hur D: Usch, jag kommer gråta när jag fyller 20 </3

2012-02-01 @ 09:24:44
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0