Dagen efter

Igår blev det lite halvspontan utgång på White Club igen :)
Lika som förra fredan^^
Jäkligt nice där faktiskt! :D
I början är det väl sådär, litet dansgolv osv, men börjar man leta sig inåt i klubben och senare på kvällen då jäklar! Då öppnar ett mycket större dansgolv, det finns 2 barer till och riktigt nice sittplatser. Me Like!

anyways, är inte bakis idag, mest trött bara. 
Ska snart käka pizza, mummaaaa.
Annars ska jag inte göra mycket idag. Kanske tvätta senare ikväll, vi får se.
Imorrn ska jag nog försöka läsa lite i min megafeta historiabok, eftersom på måndag börjar min nya kurs :)
Ska bli intressant! Hoppas på att den är roligare än den gamla kursen. Så glad att den är slut!

Menmen, nu är de pizza!
PUSS

Jag orkar inte fixa nya bilder eller nått. Sorry x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0