Fail

Här sitter jag och är surig för ingen uppdaterar sin blogg, så inser jag att de har ju fan inte jag heller xD
hahaha fail.

Aja, jag har egentligen inte så mycket intressant att berätta atm, därav den dåliga uppdateringen.
Shoppade lite i onsdags med Olof, blev en tröja, två fotoalbum (de va paketpris, har inte ens fyllt ett halvt album xp) och lite annat smått. Igår däremot så åkte jag och Olof och var lite busiga. Vi köpte ett Nintendo DS x)
Me like it! 
Har spelar Mario & Luigi - Bowser inside story massor och CSI. 
Mariospelet är ASkul. Dör lite på humorn i det. Så jäkla kul! :D
Men vi ska skaffa ett minneskort så vi kan ladda ner spel istället för att måsta köpa massa dyra. 

Annars händer inte mycket.
Lugn vecka, lugn dag och inga planer på fest eller utgång.
Men snart blir de middag & lite vin till det iallafall.
PUSS

I <3 Yoshii!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Hahahahah klart jag gjorde ;D

2012-01-23 @ 20:55:00
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Hihi men aw!

Tur att du skriver så många kommentarer :) Eller nåt. Typ.

2012-01-23 @ 21:06:07
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0