Fin Torsdag

Halloj!

Dålig på att uppdatera som vanligt. Sorry. Inte för att jag haft några klagomål (kanske för att jag har typ noll läsare men xD)

Haft en fin torsdag iallafall.
Skola mellan 10-12, gick ner på stan och gjorde superfynd på Cubus. En skjorta, en trekvartsärmad tröja och ett linne för 127 kr, skulle egentligen kostat typ 600 kr. Inte illa med andra ord!
Sen träffade jag finaste Elin och fikade med henne nån timma. Riktigt mys!
Sprang även på Mary på fiket :)

Sen blev det hem och ta det lite lugnt, gick på ica och sen blev det Uplands Nation för lite hamburgare och cider/öl med Olof, Johan, Simon, Emil och Victor (yeah, ensam tjej, coooool jag e!).
Kom nyss hem och nu ska jag tvätta fejset från allt smink och sånt och bara ligga på soffan en stund innan jag går och lägger mig.
PUSS

Alltså jag älskar min tiger. Den är så fiiiin. Så synd att det är vinter och man oftast har tjocka kläder på sig... :((

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jag följer dig i dina strapatser......

2012-01-26 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0