Freedaag.

Min fantasi med rubriker flödar. Not.

Äntligen fredag iaf!! Har dock typ tusen saker att plugga som jag kunnat gjort i veckan, meeeeen jag har inte gjort det helt enkelt. Måste däremed läsa och göra seminariumuppgifter hela helgen typ. Men så kan de va. 
Har varit dålig på att gå till gymmet den här veckan också, men får väl ta igen det senare. 
Har haft en bra veckan dock. En del fynd, en del mindre fynd, träffat mycket folk, haft trevligt. 
Ja men helt okej vecka.
Har föreläsning 10-12 idag sen är det heeeelg!

Så nu ska jag göra mig redo för en föreläsning om det politiska systemet i Rom efter gårdagens väldigt intressanta föreläsning om Antikens Grekland. 
Men nu äre dags att ta tag i livet.
PUSS
Ps: Kanske överdrev lite i förra inlägget om att jag hade noll läsare, har väl nån iallafall^^.Ds

Hahha orka att jag gjorde en PS-grej.

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Eller hur! Jag blir sjukt irriterad på alla jävla brudar som bara: "DU HÄRMAR BECCA BABYCAKE! SLUTA! HON HAR ENSAMRÄTT PÅ DEN OCH DEN OCH DEN OCH DEN HÅRFÄRGEN!" Typ. Bara för att jag har rosa hår som hon hade förut så härmar jag henne. Blir galen på det här. Men troooor det får bli lila ändå ;) Dock så kan jag ju inte använda löshåret då, men min korthåriga frisyr är inte så tokig den heller, och dessutom så vill mitt hår inte bli snyggt rosa heller.

2012-01-27 @ 08:33:25
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Eller hur, så jävla drygt! (antar att det var du som kommenterade anonymt på min blogg, bara du som skriver sådär ju xP). Liksom, varför hoppa över en vecka? :o Och jag hoppas att dom inte tänker ha ett fucking 7 månaders uppehåll på Vampire Diaries för då döööör jag. 7 månader är insane!

2012-01-27 @ 17:16:52
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0