Frusen tjej

Sitter och fryser för mig själv i soffan.
Kollar på Greys och väntar på att Johan ska höra av sig för en tur till gymmet :) Olof ska möta oss där också.
Mest av allt är jag trött. MEN som nyårslöfte har jag ju lovat mig själv att sluta vara så otroligt lat, både angående skola och annat, så till gymmet ska jag! Och träna ska jag! Så de så!

Duktig jag känner mig ;) haha ^^ Eller nått!
Men ja, jag är lite bitter också.
Köpte ju ett par skor asbilligt för ett tag sen, men dom har fortfarande inte kommit >.< Mailade kundtjänsten idag och fick snabbt svar iallafall, men tydligen är dom försenad och massa bajs. Vill ju att dom kommer! 
Men nu ska jag försöka pigga på mig lite till gymmet :))
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0