I was just a little absent.

Var duktig och körde 35 min crosstrainer på gymmet.
Kändes att man inte gjort nått på ett tag, att man latat sig över lovet. Men nuså, ska de bli ändring :)

Jag är trött som en tok just nu, kollar på Greys och typ missar hälften för jag orkar inte kolla xD fast samtidigt så har jag ju sett typ alla avsnitt massa gånger så vet ju redan vad som hänt ^^

Anyways, sitter och drömmer mig bort lite, till varmare breddgrader, en värld där jag var lite rik och en värld där allt kändes lite bättre och man inte behövde kämpa som en galning för allt. 
Men nu ska jag (tror jag iallafall) ta bort nagellacket jag har och sätta på ett annat. Om jag orkar. Sånt pill ju.
Men nu ska jag fortsätta kolla.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0