Kall och lång dag..

Idag har varit en LÅNG dag.
Började med att jag fick sparka Olof upp ur sängen för att åka till gymmet.
Körde lite löpband och lite crosstrainer på gymmet. 
Duschade.
Stressade hem med gymsakerna och stressade till skolan.
Kom till seminariumet med 4 minuters marginal.
Hade seminarium.
Åkte buss till stan.
Bytte buss och åkte mot Flogsta.
Hoppade av på fel busshållsplats och fick frysa sönder i 10 min i väntan på nästa buss.
Var på ungdomsmottagningen och fixade nya p-piller.
Ser bussen åka precis när jag kommer ut (fml)
Fryser ytterligare 10 min i väntan på nästa buss.
Åker buss i 25 minuter för att komma hem.
Kommer hem.
Kryper ner i soffan i min onepiece + filt för jag är en isbit.
Och nu väntar jag på att älskling ska bli klar med maten.
PUSS

Busen klättrar i bokhyllorna ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Men eller hur, samma här!

Ja, jag läre också läsa böckerna snart, har haft abstinens hur länge som helst. Tänkte läsa dom i julas, men det blev aldrig :( Jag som liksom alltid läser HP på jul. Jul är Harry Potter för mig!

2012-01-30 @ 19:25:48
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tänkte försöka fixa en såndär drop down-meny^^ Dock äre mycket pill med det och mycket som måste fixas innan det ser bra ut så får fortsätta imorrn.

2012-01-30 @ 23:32:20
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0