Ny vecka, nytt försök

Så var det ny vecka igen.
Fort de går!
Har ju tametusan tenta nästa vecka! Jösses.. så snabbt.. 
Känns inte speciellt lovande över tentan dock xD hahaha får se, lär väl plugga som en tok kommande veckor.
Har vad som ser ut att vara en relativt lugn vecka framför mig iallafall.
Går mån-tors, två timmar om dan ungefär. Rätt lugnt med andra ord.
Idag ska jag till gymmet en sväng innan skolan också. Bara Olof kommer upp ur sängen... Vilket är lättare sagt än gjort.

Vi ska även försöka gå ner lite i vikt nu hade vi tänkt. Vi har båda gått upp en hel del senaste halvåret och trivs inte med oss själva riktigt. Så nu ska vi försöka sluta med godis och sånt, träna mer, äta bättre och äta mindre. Vi äter alldeles för stora portioner :o 
Aah, så de e väl typ vad vi ska försöka med. 

Tänkte att jag skulle försöka göra en "min dag i bilder" nått tag. Behöver lite mer bilder på den här bloggen + att det är alltid kul att ha bilder att kolla på om några år.
Men nu ska jag sparka Olof i rumpan!
PUSS

Sötkatten i mitt fejs typ x)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska också försöka tänka bättre på min vikt! Den tiden jag har varit arbetslös osv nu har inte vart bra, det börjar synas på magen.. Haha! Så jag ska försöka börja träna och tänka mer på vad jag stoppar i mig med!

2012-01-30 @ 16:51:22
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0