Nytt år, Ny termin, Ny kurs

Hej hopp!

Idag börjar min nya kurs som heter Historia baskurs A.
Är faktiskt rätt pepp! Känns som det är kan bli en roligare termin än förra :)
Dessutom ska jag vara anteckningshjälp åt en kille som har problem med att hinna med att anteckna under föreläsning, så kommer tjäna lite extra pengar på de :D Inte helt fel!
Det känns som det är plus både för honom och mig. Inte bara för pengarna. Utan jag måste fokusera bättre på föreläsningarna vilket gagnar mig med! Känns bra.

Ska nu käka lite frukost och göra mig klar.
Hade så jääävla svårt att komma upp imorse. Hur faan ska jag orka kliva upp till en föreläsning som är kl 8 på onsdag OCH fredag? Galet.
Aja, nu läre jag göra mig klar.
PUSS

Ni får ingen bild idag för mitt hår är bajs! halva luggen stod rakt upp imorse när jag vakna xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0