Onsdagsmys

Imorse hade jag upprop/inskrivning på historia kursen jag ska läsa i vår.
Verkade rätt okej.
"Historia är inte bara massa fakta, man ska kunna tänka analytiskt också!" hmm.. vart har jag hört det förut? xD

När jag kom hem drog jag till vårdcentralen och hängde en stund.
Har fått nån allergisk reaktion på nånting på armarna så dom kliar och har fina röda prickar. Men fick allergimedicin iaf. Hoppas det hjälper! Kliar iaf inte lika mycket nu och är inte lika röda prickar heller. Dom syns, men inte lika tydligt. 
Fick även numret till en sjukgymnast, så ringde dit och hon ska kontakta mig. För nacken då. Alltid en början!

Efter det åkte jag till gymmet och tränade lite, tog det ganska lugnt dock, hade galet ont i benen.
Nu ska snart Jessica & Sofie komma hit och äta middag med mig & Olof :) Dukat fint och fixat har vi gjort.
Ska bli mys!

PUSS

Justja, skorna jag beställde som var så billiga om ni minns? Fick mail idag om att det blivit massa fel och skit med det hela så jag kommer inte få dom. SKIT! Jag var värsta sugen på dom ju :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0