Out of ideas

Jag har inga bra ideer till rubriker. Blä.

anyways, katten är helt tokig, vägrar vara still. 
Ska gå ut med honom, men det hjälpte inte så mycket igår så får väl se om det hjälper idag x)
tokig är han!
Men söt :)

Har hittills idag varit i skolan, hade föreläsning 8-10, sen mentorsgruppmöte (äldre elever som läst kursen hjälper till och har möten så vi kan gå igenom sånt vi inte förstår under föreläsningar & seminarier) och tillsist gymmet.
Kom nyss hem, är rätt kallt ute idag. 
Ska försöka plugga lite, massssssssssssor att läsa, tenta om typ 2 veckor. 
Men först tror jag att jag ska ta ut katten innan han river ner nått x)
PUSS



Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Hahahaha men My <3 Jag tror jag ska slumpa fram vinnaren med nån sida, typ random.org tror jag det finns. Då blir det mest rättvist :) Men som sagt, ifall du inte vinner så fyller du ju år snart ;)

2012-01-25 @ 18:08:02
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Men svara inte i tävlingsinlägget! :o Då blire ju fel sen när jag ska slumpa fram vinnare! :o

2012-01-25 @ 18:29:23
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0