Plugg och serier

Jag har så tråkigt här hemma för mig själv!
Kollade ju klart på Vänner igår, så började på Greys. 
Är på andra säsongen nu x) (iof är första säsongen bara 9 avsnitt såå)
Har iallafall pluggat en del med Charlotte idag, snart är vi helt klara! :D
Gryyymt skönt!
Väntar på ett mail från henne med lite av det sista som ska göras, så imorrn ska vi nog vara helt klara tror jag:)
Och imorrn kommer ÄNTLIGEN Olof hem <3 Som jag längtar!

Just nu väntar jag på att Victor ska dyka upp och göra mat till mig ;D 
Han har fått mat här två dagar irad, så då ska han göra åt mig idag! Fint de (Y)
Han borde dyka upp snart iaf så ska väl vänta på han nu.
PUSS

Jag hade en katt i min onepiece!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0