Surig

ÅÅH ibland blir jag så sur.
Eller ja, irriterad iallafall.
Min mobil är så bajs ibland! Oftast funkar den väl okej, vet ju att modellen är laggig osv så de kan jag leva med.
Men när man smsar och så väntar man på svar i evigheter men får inget och den säger inget om att det inte skulle ha skickats (vilket den brukar göra)så man blir typ sur för att man inte får svar. Så kollar man i "inte leverade meddelanden" och så ligger sms-helvetet där! ORKA! 
Jag vet att det är I-landsproblem och allt sånt, men de e fan irriterande ändå.
Och de värsta är ju att den ibland faktiskt säger till när det inte skickats, så man får ju för sig att de ska funka.. ÅH ARG!

Och när man målat naglarna och försökt göra dom fina och när det torkat och allt så råkar man göra nått så det skrapas bort en bit mitt i på en av naglarna så får man börja om.. IRRITERANDE.
Aja, nu har jag klagat klart. Ska bara se klart ett avsnitt Greys sen blir de sängen!
PUSS

Fisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0