Tisdag 3/1

Så skönt att sova i sin egen säng och allt.
Mindre skönt att drömma halvjobbiga drömmar.
Ännu mindre skönt att vakna av att nån jäkla granne håller på borrar och hamrar och skit. 
Precis ovanför mig i vardagsrummet. Hörs ju inte alls bra. BLÄ!
Aja, nu ska jag ta mig lite frukost och så, sen ska jag plugga!
Får se om Viktor dyker upp och hjälper mig flytta lite saker (hmm.. borde kanske köra lite med dammsugarn innan..)
Ska även spela lite tvspel och kolla på lite serie hade jag tänkt ^^ om man nu får nån jäkla ro från allt borrande.......
menmen 
PUSS

Yoshii har skitkul med alla greher som står överallt, och nu tror jag han försöker hitta borrljudet x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0