Tisdag & Ledig. Igen.

Jag är typ alltid ledig på tisdagar känns det som x)
hahah, men rätt skönt egentligen. Lite pluggdag sådär mitt i veckan så behöver man inte göra allt på helgen/kvällarna. Eller ja, inte för att jag är speciellt duktig på att plugga men ja xP

Igår hade jag en "jag tycker om min Anna"-dag som ni kanske märkte.
Vill bara påpeka att även om jag gjorde ett inlägg om min bästa Anna så har jag fler underbara vänner som jag saknar. Typ Lina! Som jag inte träffat sen.. ja när var det?..
Och Elin såklart! Måste dra en träff med henne snart känner jag. Så de så.

Annars ska jag försöka plugga nu som sagt, massor att läsa. Verkligen massor.
Och så ska jag nog leta mig ner på stan en sväng senare i eftermiddag.
Och så blir det kvällsfika på Norrlands med Jessica :)
Annars händer inte mycket i mitt liv.
Så hej så länge!

PUSS

Han är tokig. Springer runt och jamar som en galning och vi tror det är för att han vill ut. Bara att vi kom in med honom för typ 10 minuter sen x) 
Gofisen <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Hahahaha jaa vi ser vem som vinner ;) Annars kanske du får nåt annat kul när du fyller år också ;D

2012-01-24 @ 19:57:16
URL: http://sugarprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Hahahaha xD Men fett fuskigt om du skulle vinna ju! Då blire ju typ, jaa asfusk!

Jag har ju sagt att jag ska se vad jag kan göra kvinna!

2012-01-24 @ 20:11:50
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0