Torsdagkväll 12/1

Jag är lite sugen på att klicka hem lite saker.
Men jag ska vänta. Tror jag.
Ska inte klicka hem allt iallafall xP
Hittat massa fina smycken jag vill ha.
Fina smycken som betyder nånting.
ÅÅÅÅH vill ha!
Vill inte riktigt avslöja vad det är för smycken heller ;)
Får ni se när dom kommer (om jag nu beställer dom), vilket jag nog ska. Nått iallafall.
Några ska jag nog fixa hem iallafall (A)
Önskar mig en del i födelsedagspresent av älskling iallafall! :DD
Han vet inte vad än bara ;)
Hihi!
PUSS
EDIT: JÄVLA BAJS! Skulle klicka hem två armband - INTE FAN gick det att betala. Försökte med ett halsband - INTE FAN gick de att betala. Jävla helvetes skiiiiiiiiiiiiiiit. Jag vill vill vill vill vill ha sakerna ju. HUR ska jag kunna betala om det inte funkar med mitt kort? :'((((
Fin bild på oss. Not xD Eller ja, älskling är söt, jag är muppig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0