We're of to see the wizard

Åh Harry Potter <3
Jag är nykär i böckerna igen.
Läser första boken nu. 
Så bra.
Dör lite. 
Älskart!

Anyways, har haft en fin dag.
Klev upp, var ut med katten, åkte till skolan, hade en tråkig föreläsning (blää) åkte på stan, köpte ett grattiskort till min kusin som jag postade samt fyllde på busskortet. 
Kom hem och tog de lite lugnt, jag och Olof hade världens ryck och städade ur garderoberna från massa tröjor vi inte använder och så gick jag på ica och han städade. Så nu har vi fina garderober och fint golv. Iaf för stunden!

Är galet trött, förstår inte varför. Iof blev jag väckt av en helt galen katt imorse, som sprang runt/upp/ner/överallt i sängen, samt klättrade mellan sängarna eftersom dom hade glidit isär. Väldigt tokig katt.
Nu väntar jag på att älskling ska göra mat.
PUSSSS


Jag ska göra muffins sen också, till en mentorsgrej imorrn (Y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0