Frisyrhjälp

Nu äre så att jag ska klippa mig på fredag.
Om jag känner mig själv kommer jag väl bara toppa, klippa upp och fixa luggen.
MEN jag börjar bli sugen på att göra nå nytt, så nästa gång kanske. 
Om jag fegar ur på fredag.

Ska ju försöka få ordning på färgen snart iallafall.
Men själva frisyren är jag lite osäker på.

Jag är liiiiiite småsugen på att klippa kort snart igen. 
Inte kortkort, men alltså typ som Alice Cullen i Twilight (älskar hennes frisyr!)
Äre nån som har nå bra förslag på vad jag skulle kunna passa i?
Ska jag behålla det långa eller ska jag klippa kort snart?
Jag är sjukt osäker.
HELP ME!


Alice Cullens frisyr. Jag älskar den! 
Men vågar jag? Skulle jag passa i den?

Jag med lugg och långt hår.

Jag med snelugg, lite uppklippt och långt hår.
 

Kommentarer
Postat av: elin

En lite bättre bild på dig i lugg borde du kunna hitta ;) haha
Men du passar asbra i kort hår :) Det vet vi ju! Men det är svårt att klippa av sig håret när man väl har långt hår :o :D
Jag du.. Fast man drömmer om Paris hamnar man på något vis likförbannat i Hudiksvall ;) Haha Hamnar väl där en vacker dag även jag :)

2012-07-24 @ 17:00:22
URL: http://elieen.blogg.se
Postat av: Elin

Jag tror på Alice cullen!

2012-07-24 @ 17:01:57
URL: http://elieen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0