From Good to Bad in 5 seconds

Dagen började rätt bra.
Åkte till Hudik med mami och shoppade för pengar jag egentligen inte har.
Men var nöjd med dagen och så liksom.

Kommer hem, kollar antagningen för universitetet.
Humöret sjönk som en sten.
Kommer inte komma in på nånting i höst.
KUL.
Så måste jobba i höst...
Men efter en del tjurande & arga miner så har jag bestämt att jag ska börja bredda mina vyer och söka även i Stockholm & Umeå nästa gång. Och kommer jag inte in då måste jag börja klura på en plan B.

Åkte till morbror & fick lite fika också, kändes lite bättre då med.

Sen slutar minneskortet i telefonen att fungera.
Först tappar telefonen bort det, sen hittar den kortet men allt på kortet är fan borta.
KUUUUUUUUL.
Så nu är jag bitter igen.


Tur man har lite nya snygga kläder att trösta sig med.
*bilden har inte så mycket med den saken att göra egentligen, jag gillar den bara*

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej vad trist! :/ men sök igen, ska hålla tummarna! :)

Svar: Ja ska söka igen i vår! Tack, de kommer nog behövas! :)
My

2012-07-12 @ 20:29:20
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: Linnea

Vad hade du sökt? :)
Tråkigt att du inte kom in :/

Svar: None
My

2012-07-13 @ 22:22:38
URL: http://egenkontroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0