Helgen

Haft en fin helg i Hudik med Elin :))

Fredag blev de Hudikkalaset, Timbuktu, dans, öl, Manis och avslut på statoil runt 3tiden.
Massa kul!
Timbuktu var lika grym som alltid på scen.
Sen sprang vi på honom och lyckades få en varsin kram ;) Dock kunde vi inte ta bildbevis på de då både min & Elins mobil hade ungefär 0 batteri och bild utan blixt funkade inte mörkret. 
Men jag har kramat Timbuktu och är därmed nöjd med livet ett tag till :D

Igår vare pizza frukost/lunch som gällde.
Sen lite lungt ett tag innan de blev förfest som vi hann vara på i ungefär 20 minuter.
Sen skulle alla på Eldkvarn.
Jag, Elin, Mathias och Martin struntade i det och gick på Manis & käka go-middag istället :)
Gött värre!
Sen gick jag å Elin till Hudikkalaset igen och hängde där i regnet :)
Loreen var verkligen en besvikelse, inte alls nå bra.
Först försenad, sen körde hon typ 4 låtar på 30 min med ca 5% sång och resten mest solon och ljud. Typ.
Men hon gjorde iaf Euphoria bra. Efter ca 5-10 minuter långt skumt intro.

Däremot var Engmans lika bra som alltid! 
Sån energi på scen, publiken är alla lika peppade och sjunger & dansar.
Dom är bäst :)
Riktigt bra avslut på kalaset!
Sen satt vi på Manis ett tag innan vi gick till bilen för att vänta på Mathias.
Där satt vi och sov typ 1 timme innan han kom vid 3.
Då blev det statoil innan vi for för att sova.

Varit sena kvällar och massa kul iaf!
Idag far jag tillbaka till Väsby.
Bilder kommer när jag orkar lägga in från telefonen.
Annars finns det rätt många på facebook :))
PUSS
 

Avslutar med en dålig (dock nytagen iaf ;P) cam-bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0