Keep a strong heart

Idag har jag åkt med mamma & Ingrid (morbrors fru) till Ingalunda.
Blev en loppis påvägen också.
Och ett keramikställe som hette Himmel & Jord.
Köpte mig 5 shotsglas, 4 champangeglas och en kittybok (ja jag köper fortarande sådana. Dom är bäst) på loppsen, totalt 80 kr :)
Sen på Ingalunda köpte jag inget annat än fika åt mig & mamma.
På Himmel och Jord däremot köpte jag en lite större mugg som jag fastna för :)
Fin ären!

Vad jag ska hitta på ikväll har jag ingen aning om.
Trodde jag skulle vara barnvakt åt syskonen, men de blidde inte.
Får se va som händer.
PUSS

AHMENJUSTJA!
Fick najs nyheter imorse!
Satt och åt frukost och så ringde telefonen.
Samtalet slutade med att jag blev lovad minst halvtid hela hösten på jobbet, kanske upp till 75% :D
Awesome ju! 
Speciellt eftersom jag inte ska plugga som de ser ut.
Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0