Planera mera

Jag är ju en sån som tycker om att veta ett tag i förväg vad som ska göras på dagarna.
Jag gillar att ha saker planerade. 
(de betyder inte att jag ogillar att göra spontana saker! Oftast är saker som roligast när dom är spontana)

Men den här veckan är grymt svårplanerad.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, försöker få tag på farmor men får se hur de blir.
Imorrn vet jag inte om jag ska vara barnvakt eller inte på kvällen och på dagen har jag ingen aning.
Onsdagkväll ska jag på tranan och på dagen ska vi väl fira att Lars fyller år I guess.
Torsdag är oplanerad.
Fredag är oplanerad fram till typ 20.30 när jag ska möta Elin i Hudik för party-weekend på HudikKalaset.
Lördag är väl återhämta sig och sen mer party på Kalaset.
Söndag är också oplanerad (antagligen återhämta sig igen)
Sen vet jag inte om jag ska åka till Väsby på söndag eller nån gång nästa vecka.

Bläääää. 
Hatar när jag inte riktigt kan bestämma mig eller få saker planerade.
Kanske vore bättre att stanna några dagar nästa vecka också. Kanske.
Ääh vi får se.
De visar sig antar jag.
De brukar bli rätt bra tillslut.

Frääääsh brud som är smått nyvaken

Kommentarer
Postat av: elin

Ska du hem på söndagen så kan du åka bil med oss :)

2012-07-24 @ 17:03:55
URL: http://elieen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0