Update!

Jag är såååå ledsen att jag inte bloggat på ett tag!
Men haft fullt upp och inget internet ungefär.
Men här är en kort sammanfattning om senaste veckan :)

Fredag: Var på kalas hos kusin, sen blev det fest hos Anna!
Vin, grillat, prat, mys och bara allmänt trevligt!

Lördag: Min nacke bestämde sig för att fucka ur helt så dagen blev väldigt sämst.
Låg sjuklig hos Anna tills hon skjutsade hem mig (bäst hon är <3) och jag missade därmed båtturen med finaste Elin och grabbarna :( 

Söndag: Försökte fortfarande återhämta mig från min nacke, men tog mig till Hudik så jag kunde åka med Elin & Mathias tillbaka till Upplands Väsby. I husbil. Jag lekte barn ^^ höhö.

Måndag: Jobbade 9-19. Sen tog jag det mest lungt.

Tisdag: Jobbade 14.30 - 21.00. Gjorde inte mycket på förmiddan.

Onsdag: Jobbade 8-21. Körde bil i Stockholm utan att dö. Läskigt värre.

Torsdag: Jobbade 13.30 - 19.00. Åkte sedan till Järvsö. Kom fram ca 23.13..

Fredag (Igår): Begravning för gammelmorfar. Efter begravningen blev det släktträff ungefär till ca 21 på kvällen.
Var trevligt :) 

Lördag (Idag): Ska ta de lungt nu på förmiddan, sen i eftermiddag/kväll ska jag vara barnvakt i Hudik till imorrn. 


Ja de var väl ungefär den senaste veckan i korta drag.
Här blir de lite bilder också!


Dehär pysslade jag med när jag lekte barn i husbilen :)

Sen hade jag uppenbarligen inte knäppt nå mer bilder under veckan som gått. Haha ibland är man ju dåligt.
Men hittade lite gamla bilder på kameran som jag slänger upp då :)

Jag i Umeå i våras.
Ell & Martin verkar ha insett något? Umeå i Våras
Scoutreunion 6-8/7 
Lata scouter

Scoutreunion 6-8/7 
Anna och det fina matbordet som vi blev lata över när de kom till själva bordsplankorna. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0