Väldigt länge sen nu!

Hej och förlåt för att jag varit asdålig på att blogga senaste tiden.
MEN har inget internet då jag inte har råd/ork att fylla på det mobila som jag använder när jag är i Väsby. 
Nu är jag hemma i Järvsö och kommer vara här till den 15e! :) Hoppas på att lyckas hitta på lite roliga saker iaf.

Hursomhelst, förra veckan blev en galen jobbvecka. Skulle jobba typ 18 timmar eller nått, slutade med att jag jobbade ungefär 69 timmar. Ungefär. Jobbade över nån dag också. Och lite allt möjligt. Hade vattenkrig, åt tårta, åkte till Västerås, åt paj, träna racerunning (okej, jag sprang bara bredvid men ändååå), seglade lite och massa annat kul. Hade en jättebra vecka trots så mycket jobb. Nu är jag dock ledig till den 16e så åkte hem för att leva lite på mami ;)

Jag gillar inte nya blogg.se, inte än iaf. Märks om man vänjer sig eller inte.
I övrigt har jag faktiskt inte så mycket att säga just nu. Taggar på lite fläskpannkaka som mami gör! 
Nu ska jag bara chilla lite. 
PUSS

Jag är rätt snygg av mig ibland eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0