And I'm staring down the barrel of a 45

Jag är dååålig på att blogga!
haha.
Lördag var jag på IB-reunion och de va mys att träffa lite folk igen!
Fast var inte lika värt som jag trodde de skulle vara. Menmen.
Sen blev det raka vägen till farmor på middag och få godaste tårtan i världen. MUMS!
Sen hem till pappa för lite kvällsmys.
Vin, fotboll, kolla bilder från New York osv. Mys :)
Söndag har jag myst lite med syskonen, försökt få dom intresserad av att läsa mer böcker (eftersom jag tänker tvinga dom att läsa Harry Potter sen) och hoppat studsmatta (hahahaha jag trodde jag skulle dö med 3 ungar runt mig).
Åkte tåg halva dan sen, kom fram hit runt 20tiden. Sköönt att vara hemma.
Idag lyckades jag knycka till mig en snabb lite tvätttid, så nu håller jag på med det.
Ska iväg på en liten intervju nr 2 vid 14tiden sen.
Så ska hinna med en dusch också!
Menmen!
PUSS

Bushunden!

Lillebror och jag!

Jag är steeeeencool i brorsans keps.

Sötsyster och jag :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: taaack! :)

2012-06-11 @ 11:02:28
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: elin

Du kan vara snyggo :D

2012-06-11 @ 18:57:56
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0