It's 4:03 and I can't sleep without you next to me

Haft en riktigt bra dag!! :)

Tvättade lite imorse så jag har rena & fina kläder :)
Duschade så jag var ren & fin också.
Åkte iväg till Solna Centrum för att träffa folk på intervju nr 2.
Åkte dock sjukt tidigt (pga av stort fel i hjärnan, haha) så åt lite subway och myste runt i gallerian i väntan på att klockan skulle bli 14.15.
Mötte de jag skulle, hade en trevligt fika, tackade för mig och for till Gamla Stan för att säga hej till Elin :)
Väl hos Elin bestämde vi att jag skulle följa med henne hem när hon slutade = jag måsta springa runt i gamla stan och vänta på att hon skulle sluta. Igen. Haha.
Men det gick bra!
Plötsligt ringde telefonen och jag blev erbjuden jobbet! SÅ JAG HAR JOBB! :D SÅÅÅÅ NAJS! :D
Personlig assistent åt en jättesöt liten 10åring :)
Skriver på papprena imöra! WOHO!

Sen kom man hem till Elin tillslut. Efter en tur på Indiska också.
(Justja, köpte 2 par skor för 198 kr i Solna också. HAHA)
Hos Elin får jag höra att tentaresultatet kommit upp = måste kolla!
GODKÄNT!
Nu är jag sjukt nöjd med livet.
Jag är godkänd i alla kurser jag läst, jag har jobb i sommar och jag är hemma hos bästa Elin och myser!
Kan livet bli bättre? :D
NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJD!
Som jag sagt hela tiden - DET LÖSER SIG!


Kommentarer
Postat av: Elin

You are my person! :))) <3

2012-06-11 @ 20:48:56
URL: http://elieen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vad har du för arbetsuppgifter dårå? :)

2012-06-11 @ 21:21:56
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis, vad roligt! :)

2012-06-12 @ 21:46:40
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0