My Boys

Bones tog slut för mig häromdan.
Så nu kollar jag på My Boys.
Fast de lär vara slut snart de med.
På säsong 2 av 4 nu och säsong 2,3 och 4 är bara 9 avsnitt. På 20-24 min.
Så det går ganska fort.

Aja.
Söndag jobbade jag, måndag var jag ledig, tisdag jobbade jag.
Idag ska jag promenera ner på Väsby centrum och hitta systemet.
Sen åka till Elin!
Helt okej dag.
Imorrn är jag ledig och fredag ska jag åka till Järvsö och fira midsommar.
Blir fin vecka dehär!
Jobbar söndag dock.
Meeen nu ska jag se klart det här avsnittet på My Boys sen ska jag promenera iväg.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt underbar dag!

2012-06-21 @ 08:44:35
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0