On the road - soon

Haft några bra dagar. 
Söndagen var lugn.
Måndagen var också lugn, mycket Bones, massor av regn och lite pendeltåg.
Var in till Stockholm C och mötte upp Daniel för att han & Anna skulle byta lite grejer. 
Blev utstirrad av en väldigt läskig tant som sprang runt bänkarna och stannade kollade konstigt på en medans hon mumlande saker om jesus och jordbävningar. Läääskigt.
Sen tillbaka hem och mer Bones.

Igår var jag på intervju, får se hur de gick. Väntar på samtal om det. HÅLL TUMMARNA.
Sen var jag i Gamla stan i x antal timmar och väntade på att Elin skulle sluta. 
Var inne på Sci-Fi bokhandeln när en random kille kommer fram och säger "ursäkta, men du har världens häftigaste frisyr, älskar färgen". Jag typ "eeh tack?" haha. Så random. Även att min färg på håret är typ urtvättad som tusan och solblekt. Haha, men man får väl tacka och bocka ^^.

När Elin äntligen slutat for vi hem till henne och gjorde mat, drack vin, lyssna på musik.
Hade det riktigt mys.
Kollade på massor av musikvideos med snygga brudar. Hahah vi är så bra pådedär med tjejkväll. Blev kanske grabbkväll. Haha!
Aja, idag ska jag ta tåget hem till Järvsö, och resten av veckan blir de lite student, lite IB-jubileum osv.
FINT!

Nu ska jag se Bones.
PUSS


old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0