Weekend

Haft en fin helg!
Fredagen blev otroligt lång, men tentan kan ha gått vägen med lite tur och utgången på kvällen var grym!
Riktigt fin avslutning på terminen.
Kommer sakna lite att ha nått att göra om dagarna och att träffa mina fina klasskamrater.
Men förhoppningsvis kommer jag väl träffa på alla fler gånger även om vi inte läser samma saker till hösten.

Igår blev det en lugn förmiddag, sedan åka tåg hem till Väsby.
Och på tåget satt ju bästa Anna som varpåväg hem till mig :D
Och vi myste till lite Bones innan vi käka middag och sedan drog iväg för en fin lördagskväll hos Elin & Mathias!
Vin, cupcakes, prat och massa mys blev det!
Idag blev det en tur till Kista Galleria med Anna & Elin, lyckades få hem 4 linnen för 207 kr. Helt okej!
NÖJD. Även om jag egentligen inte borde ha handlat. 
Nu är jag och Anna återigen tillbaka i Väsby och ska ha en lugn söndagkväll med Bones ungefär.

PUSS

Brudarna på hudikmarknan 2011!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar att jag sitter och håller i ditt bh-band på den bilden haha!

2012-06-07 @ 13:10:23
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0