6 mars

Idag ringde dom från studentstödet, fortfarande massa tjafs och skit.
Fattar ingenting och fattar verkligen hur det kunnat bli såhär?
Snart ger jag upp på det hela och skiter i det.

Anyways, börjar 13 idag, har seminarium till 16 och sen ska jag gå igenom pesten med en kille i min grupp för morgondagens mentorsmöte.
Imorrn kommer även halva släkten hit, eller ja. Farmor, syskonen, två kusiner och Carro :) En del av släkten ^^. 
Mysigt! Träffa dom lite, umgås och så.
På torsdag blir det plugga sönder och på fredag tenta. Kommer inte gå bra känns det som.

Nu ska jag se om jag hittar nått gott att äta till frukost/lunch eller om jag ska ta en tur ner på stan och käka subway innan seminariumet. 
Får se vad som finns :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0