Ain't been sober, since maybe October of last year

Är nog inte helt nykter när jag skriver det här.
Eller jag är inte helt nykter. Ärligt.

Haft en grym utekväll med fina folket!
Mys, prat och ingen dans blev det!
Massa nachos-smulor och pommes. Asnice.
Williams var mer värt än man kan tro.

Tanken var att vi skulle till Stocken (aka: Stockholms Nation) men det var drygt kö när vi kom dit och En ut En in.
Inte okej. Så stog i kön typ 10-15 min, kom typ 3 meter fram, gav upp och gick till Williams, vilket var mer värt än man trodde. 

Blev även Bullit en sväng på slutet, meen jaaa.. Nä inte så kul, typ inge folk, inge dans, mest rock och trötthet.
Blidde taxi hem med trevligaste taxigubben. Eller nä, inte trevligaste, men en trevlig en.
Nu sitter jag här och typ har ont i ryggen. 
Ska snart lägga mig.
Kanske liiiiite tv eller nått först.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0