All I want is your lovelight

Haft en fin dag :)

Klev upp och gjorde mig redo för skolan.
Hade världens mest värdelösa föreläsning (allt hon gick igenom var sånt alla redan visste, eftersom det har varit likadant de två tidigare delkursena...)
Tog en långlunch med Sofia och Sarah! Väldigt trevligt :)
Sen blev det hem och en tur ut med kissen :)
En lung stund i soffan.
Just Dance 3 med Nathers!
Och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, är fett hungrig!

Iövrigt så har jag dött lite hela kvällen för jag har hittat världens skönaste video! (Eller ja, kanske inte men ändå!)
Tönt som jag är, kollar jag ju på Hem till Gården, och en av skådespelarna har precis slutat där.
Då har de andra skådespelarna i serien gjort en musikvideo som "hejdå" till honom x)
Askul!!!

http://www.youtube.com/watch?v=TWAFbXze5UY

Får bli länk, orkar inte fixa x)
PUSS

Man kan sova på konstiga ställen när man är katt. I ett mikrolock tex. 
Och så har man ju uppsikt över fiskarna när man ligger där ;)

Kommentarer
Postat av: Linneä

mysigt såg han då ut och ha det! =)

2012-03-12 @ 20:59:06
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0