But, my God, it's so beautiful when the boy smiles

Ibland är livet bra komplicerat.
Eller så är det jag som är komplicerad och känner mig själv tillräckligt bra för att förstå mig själv.

Hur vet man vad man vill? 
usch.. hatar att inte helt veta vad jag vill.
Men på sättochvis är ett beslut taget redan.. eller ja, jag vill gärna se det som ett försök till att försöka lista ut vad jag vill och känner över saker och ting.
Ibland måste man väl få göra det också?
Eller?




I övrigt så var utgången igår fett kul!
Trevligaste förfesten hos Mats och roligaste utgången på länge!
Dansa och prata och dansa lite till.
Massa dans! Har ju inte dansat på skitlänge!
Sen blev det hamburgare på BK och massa snack där.
Och till min stora lycka kom Love till BK helt random och frågade om nån ville dela en taxi till Kantorn, vilket jag ofc var på! Hade verkligen ingen lust att gå hem efter allt dansande jag gjorde. Ont i fötterna!
Så kom hem och gick la mig för att sova typ direkt. 
Värd kväll iaf!

Kommentarer
Postat av: elin:)

<3

2012-03-10 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0