He will be gone

Haft en rätt nice dag.
Dock skitväder.

Har dammsugit, diskar, dansat och duschat! Haha:)
Även varit iväg en sväng på hemligheter, och sen tagit en sväng in på både ICA och systemet.
Nu ska jag laga mat och chilla hela kvällen.

Imorrn kommer bli en episk dag!
Först ska jag till massören vid 12, få massage i en hel timme! 
Jag kommer vara så nöjd.
Och sen kommer Elin och vi ska lätt käka sushi!
Sen på kvällen blire utgång med bästa Elin och kanske lite mer folk :))
Måste dock försöka vara lite försiktigt med pengar känner jag.
Ska ju åka hem till veckan (dock blire ju gratis mat då iaf!) och så kanske lite andra grejer sker som blir lite dyrare.
Får se vad som händer.
Men försöka ta det lite lugnt med pengar är ett måste.
Man ska ju käka också!
Menmen.

Nu ska jag göra maaat.
PUSS

Mums<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jajjemänsan! ;D



Altlså kan du sluta lägga upp massa bilder på sushi hela tiden eller? :( Blir ju sugen juuu!!!!

2012-03-29 @ 18:12:34
URL: http://sugarprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0