Irriterad på idioter

Jag är irriterad.

Jag har ju jobbat som anteckningsstöd den här terminen åt en person som går samma kurs som mig.
Perosnen fick min mail av rektorn som efterfrågade någon som kunde hjälpa till och jag svarade och sa att jag kunde hjälpa till.
Jag har träffat personen och gett anteckningar, samt haft lite mailkontakt.
Förra veckan fick jag höra av personen att personen hoppat av kursen.
Så jag mailar studentstödet som man skriver kontraktet med för att få pengar för anteckningarna och säger att om dom inte redan vet det så har personen hoppat av det.
Får till svar att det blivit ett missförstånd och att jag är kontraktskriven att vara anteckningshjälp till en person jag aldrig fått hört talas om eller blivit kontakt av och att jag ska fortsätta vara anteckningshjälp.
Liksom va? 
Hur kan jag vara anteckningshjälp åt en person jag aldrig varit i kontakt med eller hört talas om???
Blir ju irriterad.
OM det var så att jag var anteckningshjälp åt den här andra personen, borde inte den personen kontaktat mig eller studentstödet, eller rektorn som efterfrågade folk som kunde antecka om att han/hon inte fått några anteckningar? 
Nått har blivit jäääävligt fel i systemet och det känns som att det kommer bli massa krångel och skit över allt nu bara för att DOM har fuckat upp allt.

BLIR SÅ LESS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0